فيديو| "انتصار" للفتيات: "لو أبوكي مش فاضي.. اخطبي أنت لنفسك"

0 تعليق 23 ارسل طباعة تبليغ

قالت الفنانة انتصار، إن المثل العربي بيقول أخطب لبنتك ولا تخطبش لابنك، متابعة "بما إن الأب مش فاضي والزمن اتغير.. أخطبي أنت عادي".

وتابعت انتصار خلال برنامج "نفسنة" المذاع على قناة "القاهرة والناس" موجهة حديثها للفتيات "أنت اخطبي.. حطي عينك على جوازة حلوة كدا.. وفاتحيه في الموضوع ..وعاوزاكي تستموتي عليه.. كربسي له الدنيا.. فوق دماغه لحد مايجي يقابل أبوكي".

Sponsored Links

------------------------
الخبر : فيديو| "انتصار" للفتيات: "لو أبوكي مش فاضي.. اخطبي أنت لنفسك" .. تخلي جريدة اسرار الاسبوع مسئوليتها الكاملة عن محتوي هذا الخبر وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و المصدر هو موقع : دوت مصر

0 تعليق