الارشيف / الرياضة

عمرو السولية يقاضي "المتنمرين" على ابنته.. ولاعبو الأهلي يدعمون موقفه

شاهد أخبار الدوريات في يوم .. اشترك الآن

أعلن عمرو السولية، لاعب النادى الأهلي، مقاضاة أصحاب التعلقيات المسيئة والتي تنمر فيها عدد من متابعيه على ملابس ابنته صاحبة الثلاثة أعوام.

Sponsored Links

وقال السولية في تدوينة له على "انستجرام": "ليلى بنتي عندها ٣ سنين و نص (لسه قالعة البامبرز من كام شهر) الكلام ده بيتقال على طفلة !! ايه اللي يخلى (بني آدم) خنزير ممكن يبص على لبس طفلة ويركز غير أنه فعلاً خنزير ؟! ايه المرض ده !".

وأضاف السولية، "دول اللي لما بيكبروا بيكونوا مغتصبين ومتحرشين واللي بنخاف على بناتنا وأهلنا ينزلوا الشارع عشان ميتعرضوش لأذاهم، اتمنى الشيوخ اللي بيبرروا للتحرش و لبس البنت يكونوا مبسوطين دلوقتى و هما شايفين اللي بيحصل".

وتابع، "قررت اتقدم ببلاغات لأصحاب الكومنتات دى عشان اللي زى دول مينفعش يكبروا وسطنا قررت احمي بناتي اللي لسه مشافوش الدنيا وللأسف خايف عليهم يشوفوا كمية القرف و الاشمئزاز ده ".

وكان عمرو السولية قد شارك صورة له ولابنته معلقًا عليها :" كل شيء بالنسبالي". إلا أن بعض المتابعين هاجموه زاعمين أن ملابس ابنته "غير محترمة" .

وفي سياق متصل دعم لاعبو النادي الأهلي ، زميلهم عمرو السولية بعد التعليقات المسيئة و التنمر الذي تعرضت له ابنته ليلى بعدما نشر صورة جمعته مع ابنته عبر انستجرام.

ونشر كل من رمضان صبحي ومحمود كهربا و اليود يانج و حمدي فتحي و لاعب الأهلي المعار للجونة أحمد ياسر ريان ، بنشر صورة السولية مع ابنته عبر حساباتهم على انستجرام موجهين رسائل دعم لزميلهم .

  • الوضع في مصر

  • اصابات

    80,235

  • تعافي

    23,274

  • وفيات

    3,702

------------------------
الخبر : عمرو السولية يقاضي "المتنمرين" على ابنته.. ولاعبو الأهلي يدعمون موقفه .. تخلي جريدة اسرار الاسبوع مسئوليتها الكاملة عن محتوي هذا الخبر وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و المصدر هو موقع : المصرى اليوم

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

قد تقرأ أيضا